Gerçek balın maliyeti 200 TL, 300 TL altında satılıyorsa dikkat Gerçek balın maliyeti 200 TL, 300 TL altında satılıyorsa dikkat

Antalya Diplomasi Forumu'nun üçüncüsü, 1-3 Mart 2024 tarihleri arasında düzenleniyor. "Krizler Döneminde Diplomasiyi Öne Çıkarmak" ana temasıyla düzenlenen forumun bu yılki ana sponsorluğunu Hepsiburada üstleniyor. Hepsiburada Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan forumda "Uluslararası Ticaret, Bağlantısallık ve Karşılıklı Bağımlılık" konulu yuvarlak masa oturumunda konuşacak. Forumda ayrıca Hepsiburada'nın e-ihracat çalışmaları tanıtılacak.

1-3 Mart 2024 tarihleri arasında gerçekleşecek Antalya Diplomasi Forumu 2024 (ADF2024) bugün başlıyor. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın himayelerinde ve Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanlığı'nın inisiyatifiyle düzenlenen Antalya Diplomasi Forumu, küresel ve bölgesel gündemleri şekillendiren sınamaları ele almak ve krizler döneminde diplomasiyi öne çıkaracak yenilikçi araçları tartışmak üzere, katılımcılarına interaktif ve düşünmeye sevk eden bir platform sunuyor. "Krizler Döneminde Diplomasiyi Öne Çıkarmak" ana temasıyla düzenlenecek ADF2024'e devlet ve hükûmet başkanları, bakanlar, diplomatlar, iş insanları, akademisyenler ve medya temsilcileri katılıyor. Forumun resmi açılışı bugün Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Dışişleri Bakanı Hakan Fidan tarafından yapıldı.

Etkinliğin ana sponsoru Hepsiburada

Türkiye'nin önde gelen e-ticaret platformlarından Hepsiburada'nın sponsorluğunda düzenlenen forumda, diplomasi, uluslararası ilişkiler, küresel istikrar, küresel ticaret, teknoloji gibi konular; paneller, forumlar ve yuvarlak masa toplantılarıyla gündeme taşınacak.

ADF2024 kapsamında Hepsiburada Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan, programın ikinci günü olan 2 Mart 2024 tarihinde "Uluslararası Ticaret, Bağlantısallık ve Karşılıklı Bağımlılık" başlıklı yuvarlak masa oturumunda konuşmacı olarak yer alacak.

Hepsiburada, Antalya Diplomasi Forumu'nda Türkiye'nin markalarının e-ihracat ile ürünlerini farklı ülkelerde milyonlarca müşteriye ulaştırmayı hedefleyen e-ihracat çalışmalarını da tanıtacak. Halihazırda Azerbaycan ve Ukrayna'da Hepsiburada Global uygulaması ile Türkiye'nin KOBİ'lerini e-ihracatla tanıştıran Hepsiburada, aynı zamanda Orta Doğu'da Namshi-Noon, Kazakistan'da Airba, Balkanlar'da Foleja ve Almanya'da e-Bay ile yaptığı ortaklıklarla ülkemizin e-ihracat hedefleri doğrultusunda yürüttüğü çalışmalarını tanıtacak.


İHA

Editör: MERSİN OBJEKTİF